Rejestracja wizyt czynna od poniedziałku do piątku w godz. 15.00 – 19.00 pod numerem telefonu 722 00 24 20

Zapraszamy na:

  • wizyty diagnostyczne
  • spotkania konsultacyjno – instruktażowe
  • systematyczną terapię (1- 2 x w tygodniu)
  • zajęcia grupowe dla dzieci 5/6 letnich – przygotowanie do nauki pisania, wspieranie sprawności grafomotorycznych

Diagnoza pedagogiczna:

  • rozwoju poznawczo – ruchowego dzieci w wieku przedszkolnym
  • gotowości szkolnej
  • trudności w nauce (w zakresie umiejętności czytania, pisania, liczenia)
  • dysleksji rozwojowej, dysortografii, dysgrafii
  • dyskalkulii (problemy z nauką matematyki)

W diagnozie funkcji fonologicznych wykorzystujemy:

Terapia pedagogiczna (zajęcia indywidualne):

DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM

  • zajęcia ogólnorozwojowe (motoryka duża, mała, koordynacja, funkcje poznawcze)
  • pomoc w osiąganiu dojrzałości szkolnej (również dla dzieci odroczonych od obowiązku szkolnego)
  • terapia ręki ze szczególnym uwzględnieniem problemów grafomotorycznych (także dla dzieci oburęcznych, leworęcznych)
  •  zajęcia dla dzieci z deficytem uwagi i nadpobudliwością psychoruchową
  • zajęcia dla dzieci z obniżonym poziomem sprawności językowych

DZIECI W WIEKU MŁODSZYM SZKOLNYM (klasy I-III)

  • zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce czytania, pisania i liczenia (ryzyko dysleksji rozwojowej)
  • terapia ręki
  • stymulacja pamięci i koncentracji uwagi

DZIECI W WIEKU STARSZYM SZKOLNYM (klasy IV-VIII) i MŁODZIEŻ

  • terapia specyficznych trudności szkolnych
  • terapia zaburzeń pamięci i koncentracji uwagi
  • praca ukierunkowana na zwiększanie motywacji do nauki, podnoszenie poziomu samooceny

W terapii pedagogicznej wykorzystujemy m.in.:

  • techniki zabawowe
  • bajkoterapię
  • techniki wizualizacji
  • relaksację
  • pracę z rysunkiem
  • ćwiczenia inspirowane metodą ruchu rozwijającego Sherborne
  • program autorski „ Zanim pójdę do szkoły pomaluję cały świat”
  • program ”Edukacja przez ruch” Doroty Dziamskiej dla dzieci 5-6-letnich (wspomagający rozwój koordynacji ruchowej, ze szczególnym uwzględnieniem koordynacji wzrokowo-ruchowej)
  • elementy Kinezjologii Edukacyjnej wg. Dennisona
  • metody i założenia tzw. „szkoły krakowskiej”
  • techniki usprawniające czytanie i czytanie ze zrozumieniem
  • metody wypracowujące nawyki poprawnego pisania pod względem ortograficznym i graficznym